ZENE: Never Trust A Stranger (Kim Wilde)
2012. május 29. írta: Monty H.

ZENE: Never Trust A Stranger (Kim Wilde)

Ismét a nyolcvanas évek könnyűzenei terméséből választottam egy régi kedvencet, abból az időszakból, amikor az énekesek nevét éppen csak tanulni kezdtem, a dalszövegeknek pedig enyhén szólva nem lehetett olyan könnyedén utánanézni... A könnyűzene világának népszerű figurája volt akkoriban Kim Wilde.

Kim Wilde 1960-ban született. 1981-ben futott be az Egyesült Királyságban Kids in America című dalával, mely más országokban is hírnevet szerzett neki. A nyolcvanas évek egyik legsikeresebb brit énekesnője lett. Több nagylemez után a kilencvenes évek közepén látszólag visszavonult, megházasodott és két gyermeket is szült. Csak 2001-ben tért vissza, mikor is újabb koncertturnékra indult, nem egyszer új dalokkal. Érdekes adat még, hogy 1998 óta tájépítészként is tevékenykedik, s erről két könyvet is írt már.

A Never Trust A Stranger Kim Wilde hatodik nagylemezén látott először napvilágot, 1988 novemberében. Szövege és mondanivalója korántsem magasröptű, de nem is ez a lényeg, most a nyolcvanas évek popos hangzásának felidézésén van a hangsúly. 

Never Trust A Stranger
Kim Wilde


I knew there was a danger
But couldn't resist
The touch of a stranger
The thrill of his kiss
Cos this time
I thought it was love
I thought it was heaven
Having the time of my life
I know it's not true

Oh never trust a stranger with your heart
Oh no, never trust a stranger with your heart

My world is in pieces
You've stolen my pride
And I'm left defeated
And crushed by your lies

Like a tiger you hunted and tracked me down
Savaged my soul and took over control
And then when you'd used all the love you found
You left without trace
Not a note or a single goodbye
I thought it was love
I thought it was heaven
Having the time of my life
I know it's not true

Oh never trust a stranger with your heart
Oh no, never trust a stranger with your heart

Sose bízz idegenben
Kim Wilde


Tudtam, hogy veszélyes lesz
De nem tudtam ellenállni
Egy idegen érintésének
Izgalmas csókjának
Mert ezúttal
Azt hittem, ez szerelem
Azt hittem, mennyország
Eszméletlen volt
De már tudom, nem igaz

Soha ne bízz meg egy idegenben
Soha ne bízz meg egy idegenben

Darabokra hullt az életem
Elloptad a büszkeségem
Tönkreverve hagytál ott
A hazugságaid széttörtek

Mint egy tigris, levadásztál engem
Megtapostad a lelkem és uraltál engem
És mikor felélted a szerelmemet
Nyomtalanul felszívódtál
Se egy levél, se egy szimpla „viszlát”
Azt hittem, ez szerelem
Azt hittem, mennyország
Eszméletlen volt
De már tudom, nem igaz

Soha ne bízz meg egy idegenben
Soha ne bízz meg egy idegenben

 

A bejegyzés trackback címe:

https://monty.blog.hu/api/trackback/id/tr124553921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása