ZENE: Send Me An Angel (Here I Am) (Scorpions)
2011. május 17. írta: Monty H.

ZENE: Send Me An Angel (Here I Am) (Scorpions)

Ha már a Carrie-vel belenyúltam a hard rock műfajába, lássunk most hasonló szellemben egy hasonlóan nagy slágert, melyet viszont a német Scorpions követett el…

A banda 1965-ben alakult meg és mind a mai napig(!) működnek (saját bevallásuk szerint már csak egy évig), igaz, hosszabb-rövidebb kihagyásokkal, és a tagok összetétele – nem meglepő módon – igen sokat változott az elmúlt bő négy és fél évtizedben. Történetüket nagyon nehéz lenne dióhéjban összefoglalni, legyen elég annyi, hogy számos siker, kudarc, változás és turné kísérte a sorsukat. 18 stúdióalbumuk, illetve több koncert- és válogatáslemezük jelent már meg. Magyarországon eddig ötször léptek fel és különösen emlékezetes volt az 1994-es Népstadion-beli fellépésük az Omega oldalán, mikor is Klaus Meine és Rudolf Schenker magyarul énekelt Kóbor Jánossal, méghozzá a Fekete pillangó című klasszikust… Az sem lebecsülendő részlet, hogy a második olyan nyugati rockegyüttes volt, amelyik felléphetett a Szovjetunióban, 1988-ban.

Send Me An Angel a kereskedelmi rádióadókon is gyakran játszott dal, mely túlzás nélkül időtlen klasszikussá lett...

 Send Me An Angel

The wise man said just walk this way
To the dawn of the light
The wind will blow into your face
As the years pass you by
Hear this voice from deep inside
It's the call of your heart
Close your eyes and you will find
The passage out of the dark

Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star

The wise man said just find your place
In the eye of the storm
Seek the roses along the way
Just beware of the thorns

Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star

The wise man said just raise your hand
And reach out for the spell
Find the door to the promised land
Just believe in yourself
Hear this voice from deep inside
It's the call of your heart
Close your eyes and your will find
The passage out of the dark   

Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star

Here I am
Will you send me an angel
Here I am
In the land of the morning star
Küldj egy angyalt

A bölcs azt mondta, csak menj végig az úton
Egészen a fény forrásáig
A szél az arcodba fúj majd
Ahogy telnek az évek
Halld meg a hangot odabentről
Saját szíved szól hozzád
Hunyd le a szemed és meg fogod találni
A kiutat a sötétből

Itt vagyok hát
Kérlek, küldj nekem angyalt
Itt vagyok hát
Az esthajnalcsillag birodalmában

A bölcs azt mondta, találd meg a helyed
Akár a vihar kellős közepén
Útközben keresd a rózsákat
Csak vigyázz a tövisekkel

Itt vagyok hát
Kérlek, küldj nekem angyalt
Itt vagyok hát
Az esthajnalcsillag birodalmában

A bölcs azt mondta, nyújtsd ki a kezed,
És keresd a varázslatot
Találd meg az ígéret földjének kapuját
Higgy magadban
Halld meg a hangot odabentről
Saját szíved szól hozzád
Hunyd le a szemed és meg fogod találni
A kiutat a sötétségből

Itt vagyok hát
Kérlek, küldj nekem angyalt
Itt vagyok hát
Az esthajnalcsillag birodalmában

Itt vagyok hát
Kérlek, küldj nekem angyalt
Itt vagyok hát
Az esthajnalcsillag birodalmában
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://monty.blog.hu/api/trackback/id/tr432783111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása