ZENE: Dreamchaser (Sarah Brightman)
2013. március 16. írta: Monty H.

ZENE: Dreamchaser (Sarah Brightman)

Több mint négy év telt el azóta, hogy Sarah Brightman önálló lemezzel jelentkezett, igaz, abban az esztendőben, 2008-ban két albuma is a boltokba került, egyrészt a Symphony, másrészt a Winter Symphony. Utána viszont a rá jellemző hosszú szünet következett, ami igényességének ismeretében persze nem csoda, de akkor is őrjítő volt…

Aztán tavaly elkezdtek szivárogni az infók a következő nagylemezről, s szeptember végén már megtekinthető volt az Angel című szám videóklipje is. Végül egy fergeteges bejelentés következett, melyből kiderült, hogy Sarah gyerekkori álmának beteljesüléseként 2013-ban az űrbe kirándul majd és eltölt egy kis időt a nemzetközi űrállomás fedélzetén.

Japánban már január közepe óta kapható az album, melynek tartalmát alul láthatjuk. Az amerikai és európai kiadás ettől némiképp különbözni fog, de erre még áprilisig várnunk kell.

Dreamchaser.jpg1.     Angel (5:33)
2.     One Day Like This (6:06)
3.     Glósóli (6:50)
4.     Lento E Largo (5:39)
5.     B612 (4:50)
6.     Breathe Me (4:48)
7.     Ave Maria (5:48)
8.     Éperdu (5:07)
9.     A Song of India (3:26)
10.   Venus and Mars  


Akinek bejön Sarah „crossover” stílusa, az most sem fog csalódni a felhozatalban. Ízelítőül a promócióban oroszlánrészt vállaló Angelt, illetve a One Day Like Thist választottam.

Angel

I am your shadow, I am your rain,
I am your longing, a little of your pain
I am red, I am blue,
I am your angel, I am in you

Angel, angel

I am your madness, I am your tears,
I am your sadness, and I am your fears
I am restless, I am your dreams,
I am the moments in between

Angel, angel, oh angel

Aaah, angel
Oooooh, angel
Oooooooh, angel
Oooooooooh, angel
Aaaaaaaaaaah, angel

Angel, angel, angel, angel...
Angyal

Én vagyok az árnyékod, én vagyok az esőd
Én vagyok a vágyakozásod, a fájdalmad töredéke
Vörös vagyok, kék vagyok
Én vagyok az angyalod, benned rejtőzöm

Angyal, angyal

Én vagyok az őrületed, én vagyok a könnyeid
Én vagyok a gyászod, én vagyok összes félelmed
Nyughatatlan vagyok, én vagyok összes álmod
Én vagyok az összes pillanat ezek között

Angyal, angyal, ó, angyal

Angyal,
Ó, angyal
Ó, angyal
Ó, angyal
Angyal

Angyal, angyal, angyal, angyal

 

 

One day like this

Drinking in the morning sun
Blinking in the morning sun
Shaking off the heavy one
Oh, heavy like a loaded gun

What made me behave that way?
Using words I never say?
I can only think it must be love
Oh anyway, it's looking like a beautiful day

Someone tell me how I feel
It's silly wrong, but vivid right
Oh, kiss me like the final meal
Yeah, kiss me like we die tonight

'Cause holy cow, I love your eyes
And only now I see the light
Yeah, lying with me half awake
Oh, anyway, it's looking like a beautiful day

When my face is chamois creased
If you think I wink, I did
Laugh politely at repeats
Oh, kiss me when my lips are thin

'Cause holy cow, I love your eyes
And only now I see the light
Yeah, lying with you half awake
Stumbling over what to say
Well, anyway, it's looking like a beautiful day

So throw those curtains wide
One day like this a year would see me right
Throw those curtains wide
One day like this a year would see me right


Egy ilyen nap

Magamba szívom a reggeli napot
Pislogok a reggeli naptól
Lerázom magamról az álmosságot,
Ami oly nehéz, mint egy töltött pisztoly

Mitől viselkedem így?
Miért használok ilyen szokatlan szavakat?
Csakis szerelem lehet ez
De mindegy, gyönyörű napnak ígérkezik ez

Valaki mondja meg, hogy érzem magam
Butamód helytelen, de élénken helyes
Utolsó fogásként csókolj meg
Úgy csókolj, mintha ma éjjel meghalnánk

Mert a mindenségit, szeretem a szemed
És most láttam meg a fényt
Igen, félálomban fekszel velem
De mindegy, gyönyörű napnak ígérkezik ez

Mikor gyűrött az arcom
Ha azt hiszed, kacsintottam, úgy is van
Finoman kacagj, ha megismétlem
Csókolj meg, mikor ajkam összezárul

Mert a mindenségit, szeretem a szemed
És most láttam meg a fényt
Igen, félálomban fekszel velem
Küzdök, hogy mit mondjak,
De mindegy, gyönyörű napnak ígérkezik ez

Hát húzd félre a függönyt
Egy ilyen nap lássanak olyannak, amilyen vagyok
Húzd hát félre a függönyt
Egy ilyen nap lássanak olyannak, amilyen vagyok



Az érdeklődőknek figyelmébe ajánlanám még a megújult hivatalos honlapot. Bizony, már ideje volt fejleszteni rajta, bár felhasználói szemmel sajnos ez sem tökéletes...

A bejegyzés trackback címe:

https://monty.blog.hu/api/trackback/id/tr975126736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

symor 2013.03.17. 09:01:44

Ez az első zene, amit ajánlasz és tetszik is.

Ez dicséretnek szántam :D

Hiába no, az én kora kamaszkoromat a Sigur Rós határozta meg, onnan nézve (és hallva) meg nehéz bármit is elismerni más ízlésében. De ez bejött!

symor 2013.03.17. 09:10:08

Na nem mintha ennyire intellektuelre vettem volna a figurát minden zenei mércémmel :P

A legutóbbi bulin például Asaf Avidanra ( www.youtube.com/watch?v=KRAMNWzfjcg ) tomboltuk ki magunkat a párommal, szóval szinte mindenevő vagyok a jó hangzást illetően :)

Monty H. 2013.03.17. 21:29:56

@symor: Hát, vannak azért más kedvenceim is. Sabaton, mindenféle filmzene, Hungária, satöbbi... :-) De pont az a jó, ha sokféle stílus bejön, nem igaz?
süti beállítások módosítása